11.10.2023

En eğlenceli günlerden biriydi. Bunda video stream ile birbirimizi görmemizin de etkisi var. Pancho_Darbuka ile haberleşmiştik, javito ve jogito da gelince parti kaçınılmaz oldu :)

Öncesinde  Waii_D'nin yayınına katıldım. İlk bölümler çok hoştu ama sonra biraz müzik karıştı ve senkronizasyon sorunları oldu, nedenini bilmiyorum. Normalde çok iyi çalışıyor belki twitch yayınları ile ilgili olabilir.

Günün sonunda yiorgos ile yanlış hatırlamıyorsam 7/8'lik bir bölüm denedik. NINJAM'da bu genelde çalışmıyor ama bu sefer gayet hoş oldu. Bunda yiorgos'un uzmanlığının da etkisi var mutlaka.

20231011_1630-Waii_D-io-KeysRockTribe-Michel_bass-Jhonep-kiwi (15 01 - 17 06).mp3 +cyanite-analysis

io davullarda, Michel_bass güzel bas sesi ile harika eklemeler yaptı. Vokalde Waii_D şeklinde bir kadro... Kısa bölümde üç farklı geçiş gibi olmuş ve sanki arada hiç düzeltme yokmuş gibi geçişler olmuş, ilginç aslında. Sanırım kesitin son kısımlarında Jhonep klavye seslerini veriyor. 

20231011_2038-Pancho_Darbuka-KeysRockTribe-Le_guitar-javitojogito (14 43 - 17 19).mp3 +cyanite-analysis

Bas gitar jogito, davul javito ve elbette Pancho_Darbuka ile birlikte çaldığımız bir bölüm. Roz'a hiçbir şey söylemedim ama büyük ölçüde ninbotta müziği tekrar dinlememi bile engelledi. Yayından ve çalarken kendisini susturdum. Bu bölümde hiç yok ama büyük kısmında vardı. Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum.

20231011_2231-yiorgos-Le_guitar-brucy-Pancho_Darbuka-KeysRockTribe-ROZ (02 08 - 04 16).mp3 +cyanite-analysis

7/8'lik bölüm burası. Klavye melodisi bana çok tanıdık geldi ama ne olduğunu bilmiyorum, hoş ve farklı duyuluyor. yiorgos ayarlamaları yaptı. Bir süre sonra fazladan bir sekizlik vurulduğuna eminim, yani birazcık karıştı ama yine de oldu bence. Baslarda biraz yüksek sesle başlıyor Le_guitar diye biri, yeni mi? Yoksa nick mi yeni bilmiyorum gerçekten, ikinci bir liste oluşturdum ama o da nicklerin devamlı değişmesi yüzünden çok kalabalık oldu. Karışacak yani bu gidişle...