20.02.2023

Yanlış anlaşılmalar günüydü diyebilirim. İlk dışardan dinledim, eğlenceli değişik tarzda jam yapan arkadaşlar vardı, onlara katıldım ve Arap müziklerine döndük, belki daha önce de dönmüşlerdi bilemiyorum. Ben özellikle Arap müziği pek çalmıyorum ama elbette çaldıklarım orta doğu havasında oluyor, ona yapacak bir şey yok ama bunla eğlenirken bazen karşı tarafın dalga geçtiğini düşünüyorum. Bunda da İngilizce'min kötü olmasının etkisi de vardır. Ha herkesin İngilizce'si de o kadar iyi değil ama sırf bu olaya İngilizce yüzünden yıllarca girmemiştim, bazen iyi mi yaptım kötü mü yaptım diye düşünmüyor, değilim.

Sabaha karşı Amerika'lı arkadaşlarıma özellikle bağlandım. Slick'in yaptığı müzik beyin senkronizasyonu için çok iyi, belki bunu fazla vurguluyorum bilmiyorum ama onlara bağlandıktan sonra sanırım bir şarkıya geçelim demek istemişler "get crazy" gibi bir şey, ben bunu haydi çıldıralım gibi anladım :D işler orada karıştı biraz. Şarkıları da bilmeyince kötü olabilir, o da ayrı bir dert benim için.

20230220_2019-Pc_Studio-jabah_guitabase-ratscro-KeysRockTribe-muckI (04 02 - 06 03).mp3 +cyanite-analysis

 
Burda vokal muckI, arada Pc_Studio da vokal yaptı. muckI değişik tarzlarda vokal yapabiliyormuş: Gayet hoştu. Ritm gitarlarda jabah_guitabase, klavyede de ratscro olmalı. Baslar da Pc_Studio ve ratscro arasında gidip geldi.

20230220_2029-jabah_guitabase-Pc_Studio-KeysRockTribe-muckI-ratscro-ransom (26 59 - 29 00).mp3 +cyanite-analysis

Çifte vokal de burada. jabah_guitabase burda çalmamış. ratscro'dan emin değilim, hafif gitarlar onun ya da ransom'un olabilir. ransom'a daha çok benziyor, o şekilde işaretleyeceğim.

20230220_2129-slick-Haros-ratscro-KeysRockTribe-SPenna (32 53 - 35 10).mp3 +cyanite-analysis

Burda gün sonu yine slick ile kapanıyor ama sonra biraz başta da dediğim gibi ortalık karıştı, ben bu tarzı da ayrı sevmeye başladım, zaten katman katman başı döndüren döngüler eklenebiliyor.