20.01.2023

Üç seansta birbirinden güzel çalışmalar oldu. İlk telegram grubundan alden doğaçlama için çağırınca katıldım. HammerOn olduğu odada güzel müzik vardı, onlara ayak uydurmaya çalıştım. Vokaller çoğalınca eğlenceli bir bölüm oldu.

İkinci seansta Kanada'dan Zef test yayını açtı, twitch'den onun bildirimleri geliyor, ona katıldım. Hoş eklemeler yapmış, müzik de hoştu ama bir gitarist arkadaş tüm kaydı bozduğu için ekleyemedim.

Üçüncü seansta slick beni delirtti! Kendisi de kafadan çatlak biri sanırım, ilk nickini değiştirmiş, bilerek girmemiştim ama müzik güzeldi. Psikodelik etkili ritmli bir müzik, birlikte kafa salladığımıza eminim!

20230120_1623-HammerOn-alden-Chris_Guit_synth-Andrey_Gen-Usuario-robi-KeysRockTribe-EXHALE-shavit_bass-Nick_M (32 06 - 34 26).mp3 +cyanite-analysis

Ağırlıkta sesler ve vokal HammerOn'un. Klavyeler robi, Chris_Guit_synth çeşitli enstrüman seslerini midi gitarı ile ekliyor. Son kısımlarda shavit_bass geliyor ama diğer kesitlere ekleyeceğim onu.

20230120_1623-HammerOn-alden-Chris_Guit_synth-Andrey_Gen-Usuario-robi-KeysRockTribe-EXHALE-shavit_bass-Nick_M (53 28 - 56 23).mp3 +cyanite-analysis

Ortalık biraz daha karışıyor ama güzel oluyor. alden vokaller ekliyor, arada gitar seslerini de duydum ama burada yok. shavit_bass hareketli havayı veren melodiyi ekledi, onun üzerinden gittik. Yeni gitar da Nick_M olmalı.

20230120_1623-HammerOn-alden-Chris_Guit_synth-Andrey_Gen-Usuario-robi-KeysRockTribe-EXHALE-shavit_bass-Nick_M (58 05 - 1 00 01).mp3 +cyanite-analysis

Öncekinin devamı gibi, arada fazla bir bölüm yok ama kesmek zorunda kaldım, sesler çok dengesizdi. Aynı kadro. "Mushroom" hakkında bilgiler alıyoruz sanırım :)

20230120_2123-Just_the_tip-KeysRockTribe-Muge (00 20 - 02 21).mp3 +cyanite-analysis

Slick ile psikopatlığın başlangıcı bu şekilde oldu. Dinleyince insan bir garip oluyor, sesleri kasten böyle yapıyor. Ona orta doğu havası katmış oldum ama onun da hoşuna gitmiş olmalı.

20230120_2135-Just_the_tip-KeysRockTribe-here (05 28 - 07 59).mp3 +cyanite-analysis

Burada olaylar karışıyor, coşuyoruz iyice. Ritmleri klavye ile çok sağlam yapamıyorum. 

20230120_2148-Just_the_tip-KeysRockTribe-here-ol_po_fo_nu-rskrivo-ROZ (27 37 - 30 28).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm de psikopat rskrivo katılıyor, ilk güzel ekleyip sonra olayın havasını değiştirdi, iyice değişik olacaktı ki Roz geldi, ondan sonra ortalık karıştı biraz, vakit de çok geç olduğu için orada bıraktım. Beynim yandı yani, iyi anlamda!