19.11.2022

Çok hoş bir jam oldu. Mikrotonal ile başladım ama çok ağır ayarlar yoktu, bir süre onla gittikten sonra normal şekilde tekrar bağlandım, uzun süre çaldım. Dinlemesi de uzun sürdüğü için aslında zor oluyor, bu kadar uzun çalmamak lazım.

gmo nickli bir arkadaş yine bana alındı, nickini "not good" yaptı. daha önce giorgio benzer bir alınganlığı göstermişti. bu arada nicki ile aratma yaptım 7 binin üzerinde sonuç çıkıyor! Gitar akortsuz olabilir deyince küsmüştü, bir sorun olduğu bariz ama sanırım herkes sesi kapattığı için kimse bir şey demiyor. Bunu da bir türlü anlamıyorum, ninjam için ciddi bir problem bu, dışardan kötü duyuluyor. Detone olayı büyük sorun, bunun ötesi yok ki, minimum yani... Neyse gmo sonra tekrar geldi, belki gruptan biri, bilmiyorum ki hiç, nick değiştiriyorlar devamlı.

20221119_1747-MtonalRockTribe-Korro-jabah_guitabase-George-Viga_Glum (03 45 - 05 45).mp3 +cyanite-analysis

Hafif mikrofonal ayarlı bölüm burada başlıyor. Antik Yunan ayarları aeolic olan, piyanolar farklı, ud sesi çok hafif farklı, diğerleri normal. Tonal bağlamda bir sıkıntı yoktu yani.

Korro ritmleri veriyor, jabah_guitabase gitarlarda hoş eklemeler yaptı.

20221119_1824-jabah_guitabase-MtonalRockTribe-admin-peaches-Andore_Jr_-ratscro (02 56 - 05 44).mp3 +cyanite-analysis

Burda rimtler admin'in üzerinde jabah_guitabase gitarları ve peaches basları var.

20221119_2222-AMP-cyclops-KeysRockTribe-Just_Me-PeteZ-drp-fresh (10 52 - 13 16).mp3 +cyanite-analysis

AMP ile uzun zaman sonra tekrar karşılaştık. Aksanından da olabilir, tarzından da olabilir ama konuşmasının büyük kısmını anlamıyorum :) Anadili İnglizce olanları daha zor anlıyorum. Birçok kez söyledim o yüzden tekrar etmedim, yani anlıyorum sanıyor olabilir ama yapacak bir şey yok. Hip hop vokalleri ekledi, esas melodiler onun, üzerine ekledim. Baslarda cyclops var. 

20221119_2222-AMP-cyclops-KeysRockTribe-Just_Me-PeteZ-drp-fresh (27 12 - 30 14).mp3 +cyanite-analysis

Bu da devamı sayılır, bitişi gibi. Esas melodiyi eklediğim melodi ile değiştiriyoruz, durarak geçti sayılır ama yine de hoş oldu. .AMP ile üst üste melodiler çok rahat çalışılıyor. Eklediği vokaller haricinde böyle de bir olay var. Just_Me klavye çaldı ama sesini duyamıyorum.