28.06.2021

20210628_1645-121-RockTribe-resist-Ben-_____-x_Rodhes-bena (15 49 - 17 49).mp3 +cyanite-analysis

Günlük tutmalarını sonraki güne bırakıyorum bu aralar. Normalde çaldıktan sonra dinlediğimde daha iyi gelirdi ama bu sefer çalarken daha iyi geldi, dinlerken o kadar beğenmedim. O yüzden iki kayıt seçmiştim. Bir saate yakın bu kaydın yarısına kadar da hazırladım ama baktım gitmiyor daha fazla sildim, sadece yarım saate yakın olan tek kaydı ekledim.

2,5 saat kadar çaldım. İlk saatinde pek gelen giden olmadı. Bu anlamda denk gelmek biraz şans meselesi de olabilir ama sonra kalan 1,5 saatte 15 kişi geldi çaldı.

Ben rumuzlu gitar çalan arkadaşımıza çok gönderme yaptım. Artık gözüm kapalı tanırım bu arkadaşı. Şu an (dinlemediğim halde) melodileri hala kulağımda :)

*Kayıtlar kategorizasyon için daha sonradan kesilmiştir. Etiketler hatalı olabilir.