11.11.2023

Günlük koşturmacalardan dolayı bir süredir çalamıyordum. Bugün hem twtich hem mikrotonal günü oldu,  pek beklemiyordum ama harika oldu. Başlangıçta sağ olsun Roz gelip beni sıkıntıya soktu, artık hiçbir şey demeden mute ediyorum ama böyle çalışmadığını zaten defalarca anlattım.

Hem twitch yayınından hem de zip dosyasını indirip son kayıttan mute ettim. Bir sürü boş yere uğraştırıyor, ne anlıyor bunu yapmaktan gerçekten anlamıyorum. Defalarca söylememiş olsam tamam, diğerleri de aynını yapıyor sanırım, ne diyeceğimi bilemiyorum artık.

Bu arada yoğunluktan dolayı zamanlar karışınca telegram'ı da açmayı unutmuşum. MZ_Drums ve Satana666 çalarken görünce hemen yetişmeye çalıştım, ilk bölüm onlarla başlıyor. Ninbot sitesini telegramdan daha sıkı takip ediyorum sanırım :)

20231111_1239-Satana666-MZ_Drums-KeysRockTribe-ballpointmusic-Waii_D (12 09 - 14 14).mp3 +cyanite-analysis

Burada Satana666 sonlara doğru yaptığı melodi çok dokunaklı, genel havası çok hoş olmuş. ballpointmusic bitişe doğru geldi ama çok az çaldığı için burada listelere eklemeyeceğim, karışıklık olmasın diye...

20231111_2158-SebNL-MtonalRockTribe-Bernie-ROZ-Andres-Prophet_Linn (02 25 - 05 34).mp3 +cyanite-analysis

Ben artık gelen olmaz diye kedimi kameranın açısına alıp oynarken Seb geldi, mikrotonal konusuna ilgi gösteriyor. Bu günlüğü yazarken bile normalde pek yapmadığım şekilde onunla tekrar mikrotonal çaldık, hepsi harikaydı. Burada ayrıca Bernie'nin verdiği sesler de çok iyi. Mikrotonal olduğunu biliyor muydu bilmiyorum ama uygun sesler veriyor.

20231111_2158-SebNL-MtonalRockTribe-Bernie-ROZ-Andres-Prophet_Linn (33 18 - 35 20).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm, son ikisinden Roz'u susturdum. Prophet_Linn Türkiye'den biri, selam bile vermeden çalıp gidenlerden, artık alıştık böylesine ona bir şey demiyorum, mikrotonal ayarlarda sanırım gitarla çalmaya çalıştı, bend yaparak yaklaşıyorlar ya da kafasındaki bağlama melodilerini eklemeye çalıştı ama pek olmadı maalesef. Ama zaten ilginç bir şekilde zip dosyasında onun track yok, böyle hata yapıyor mu sistem bilmiyorum.

Bu arada Seb söylemişti, ninbot kayıtları ile zip kayıtları arasında pan'lar çok farklı, ninbottaki mp3'ler neden bu kadar farklı bilmiyorum. Bir taraftan bu pan'larla herkes daha iyi duyuluyor ama merkezdeki davul ve diğer sesleri bozuyor gibi, tüm arşiv ninbot ile olduğu için bir taraftan böyle olmasına üzüldüm ama hepsini tek tek zip indirip düzenlemek de çok zor. Bu haliyle bile yetiştiremiyorum.