24.09.2023

Bernd ve sonobus programcısı arkadaşını görünce bağlandım. Sonra oda kalabalık oldu. Güzel bölümler oldu ama sesler inanılmaz yüksekti, chatte bu konuyu da elimden geldiğince yazdım ama pek bir faydası olacağını sanmam. Eğer işleyen bir iletişim sistemimiz olsaydı herkesin mutlaka bir soft clipper/limitter kullanmasını isterdim.

Tam olarak sorunları çözmese bile arada yaşanacak patlamaları ve fazla yükseklikleri engelliyor, sesi de pek bozduğunu sanmıyorum, tabii uygun seviyeye indirmek gerekiyor.

Son bölümde 11'in katı frekanslarla çaldım, böyle bir jam beklemiyordum, çok şaşırdım. M ve yiorgos ile o bölüm çok hoşuma gitti. Son bölüm iyice coştuk ama orayı ekleyemedim.

20230924_1457-eonian-Bernd-jesse-alessio-io-Psy-Gitano-KeysRockTribe-shavit_bass-gm-Teddy_Raines-sergi-max77 (20 56 - 22 56).mp3 +cyanite-analysis

Üç tane gitar var sanırım ama kimler pek bilmiyorum. alessio ve Psy olabilir, emin olamadığım için sadece Psy ekleyeceğim, aynı zamanda Gitano gitar ve klavye ekledi ondan da emin değilim, burada hangi enstrümanı çalıyor, duyamıyorum. eonian yani EvanJr hep piyano seslerini verdi. Davullarda da sevgili io vardı, onla da uzun zamandır karşılaşmıyorduk, sesi hala kısık...

20230924_2309-MtonalRockTribe-vio-M-yiorgos-Just_Me (03 50 - 05 51).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim 11'in katı bölüm burada. Ayarları aktarmak istedim ama yine pek ilgi göstermediler ama en azından çalınan ilgilerini çekiyor, ona da seviniyorum. Frekansların arasında 11'in katı fark olması ilginç, bu sefer sesler çok sırıtmadı. Gitarda tremolo konu ile M var. Davulsuz bir bölüm.

20230924_2309-MtonalRockTribe-vio-M-yiorgos-Just_Me.mp3 (32 51 - 34 53)+cyanite-analysis

Burda hafif davullar ve hızlanma başlangıcı var, Güzel bir zihin senkronizasyonu olmuş. Klavyeler yiorgos, aynı melodiyi direkt çalabilen biri, her türden de çalabiliyor. Gitarlar da harika olmuş, herkesin eline sağlık.