21.08.2023

Buraya ekleme işleminde bir günlük gecikme oldu, dün yetiştiremedim. Bir gün önce sabah 7-8'e kadar çalmıştık. Çok eğlenceliydi. Tam bir zihin senkornizasyonu diyebilirim.

 Abel ile başladık, onu tek başına çalarken görüp odasına katıldım. Ortalık çok karışınca çıkmak zorunda kaldım. Bu bölümde M'nin çok hoş eklemeleri vardı ama müzik çok karışık olduğu için onları ekleyemedim.

Son bölümde Amerika'lı müdavimler ve Pancho_Darbuka ile geçti, çok hoştu.

20230821_2135-Abel-KeysRockTribe-Ammattilainen-MARINARA-M-marcello (00 00 - 01 57).mp3 +cyanite-analysis

Abel'in altyapısı ve vokalleri ile bir bölüm. Flüt seslerini ekliyorum. Gitarlar da MARINARA'nın...

20230821_2227-Pancho_Darbuka-cyclops-tbfx-slick-KeysRockTribe (21 57 - 23 54).mp3 +cyanite-analysis

Darbuka ve davul uyumu çok hoş, hep böyleydi. Pancho_Darbuka darbuka, slick davul kalan sesler benim olmalı. cyclops ve tbfx de vardı ama onlar bu bölümlerde çalmadı ya da kalkmaları gerekti.

20230821_2327-Pancho_Darbuka-cyclops-slick-KeysRockTribe-rskrivo-DaniBass (41 19 - 43 27).mp3 +cyanite-analysis

DaniBass burada katılıyor, Pancho_Darbuka ve slick ile devam ediyoruz. Kendine has hoş bir bölüm olmuş. Flüt sesi ile distortion efektli sesi de ilk kez birlikte kullandım sanırım.