21.05.2023

İnanılmaz günlerden biri. Dux29 432hz ile çalmaya devam ediyor, ona katıldım ve farklı diyarlara uçtuk gittik, baştan sonra hoşuma gitti ama tabii kısa bölümler kestim.

Günün sonunda da cyclops ve vio'yu görünce bağlandım, bu bölümler de inanılmazdı, melodiler bütünleşti, bundan eminim ama çalan arkadaşlara soramadım. İngilizce'm yetse sorsaydım da alacağım cevaptan o kadar emin değilim, yani genel bir bariyer olabilir.

20230521_1716-Dux29-KeysRockTribe-Catelo-mcee_rat-javitozap-introna_joe (41 59 - 43 59).mp3 +cyanite-analysis

javitozap geldikten sonraki bölümleri ekledim. Önceki kısımlar da harikaydı. Burada flüt melodileri ile başlayan bölüm başka şarkı gibi oldu, sonra altta Dux29'ın çaldığı bölümler önceki ile bağlantı gibi ama melodileri ona geçirmeye çalışıyorum, biraz ilginç oldu, biraz hatalı gibi de diyebiliriz ama akışı hoşuma gitti.

20230521_1816-javitozap-KeysRockTribe-Dux29 (12 00 - 15 12).mp3 +cyanite-analysis

Aynı arkadaşlarla bitiş bölümü. Buralar 16'lık aslında o kadar kötü değil, 16 ile daha fazla üst üste ekleyebiliyoruz, 32 ile de olur ama yine de akış açısından daha mantıklı diye düşünüyorum.

20230521_2251-cyclops-vio-KeysRockTribe-SPenna (09 51 - 13 30).mp3 +cyanite-analysis

Ud sesinde bir şey sıkıştı, bir şeye mi bastım emin değilim ama böyle de çok güzel duyulduğu için düzeltmedim. Esas melodiler vio ile birleşti, onun 32'de çaldığı melodi bu böyleydi mesela ölçünün tam orasında onun belirlediği yerde aynı noktaya gelmeliyiz, bu da bir tarz, bu şekilde de çalışabilir ama bunu ne kadar çok belirlersek o kadar sınırlayabilir, az olması da zenginliği azaltabilir, harika bir dengesi var. Umarım onun da hoşuna gitmiş. cyclops'un sesler biraz altta ama çaldıklarını duyuyorum ve harika uyuyor hepsine.

20230521_2251-cyclops-vio-KeysRockTribe-SPenna (16 59 - 19 16).mp3 +cyanite-analysis

Bu da aynı bölümün devamı flütle eklemeler yaptığım yerler, umarım onlar da benim kadar keyif almıştır bu işten.