09.04.2023

MZ_Drums ile haberleşip başladığımız bir gündü ama yine seste kaymalar oldu, sebebini henüz çözemedik. Wifi'den olabilir diye düşünüyorum, sonraki çalışmada kablo ile deneyeceğiz. Umarım çözülür, Bu bölümde blues kısmı hoştu ama oradan eklemedim.

Aslında bugün için hiç eklemeyi düşünmüyordum ama yatmadan önce rskrivo ve cyclops'u görünce bağlandım, çok duygusal çalışmalar ortaya çıktı.

20230409_2250-rskrivo-jeremy-KeysRockTribe-cyclops-Hi-MARINARA (04 50 - 06 50).mp3 +cyanite-analysis

rskrivo bilindik bir şarkı mı çalıyor bilmiyorum ama tanıdık bir melodi, uydurmaya çalıştım. Baslar cyclops'ta, Hi diye biri Honduras'tan yeni biri sanırım, sesi çok kısık bir distortion ekledi, yani uygun mu emin değilim ama neyse ki kısık ses.

20230409_2250-rskrivo-jeremy-KeysRockTribe-cyclops-Hi-MARINARA (08 29 - 11 11).mp3 +cyanite-analysis

Bölümün devamı, cyclops vokalleri ekliyor. Sanırım bir şarkı sözü ama bilemiyorum hangisi, hoş duyuluyor. jeremy Amerika'dan davulları ekledi. O da yeni biri sanırım, sesleri henüz tam değil. Kesitin son bölümünde nerdeyse yan yana çalıyormuşuz gibi aynı geçişleri aynı anda yapmışız, ilginç.

20230409_2250-rskrivo-jeremy-KeysRockTribe-cyclops-Hi-MARINARA (22 13 - 24 31).mp3 +cyanite-analysis

Bu da son bölüm, benzer hava, zaten yarım saatten az bir bölümdü, yine de bu kadar kısa sürede üç kesit çıktı, bazen de böyle ilginç oluyor yani. Davulcu gitti, iki davulsuz bölüm eklenecek bugünden.