03.12.2022

Fevkalade bir gündü. ninjam.bot.nu odasındaydık. Odayı telegram grubumuz için LeeAStone oluşturmuştu. Çalarken gayet iyi, pek bir sorun duymadım. Kayıtlarda kesinti normalden biraz fazlaymış ve 192 kbps stream olmasına rağmen 128 kbps kayıt çıkıyormuş, bunları müsait bir zamanda ileteceğim, umarım daha iyi olacak yani, nerden nereye geldik. Bunlar bana hep çok şaşırtıcı geliyor.

Çalınan müzik de çok hoştu. Sesler çok yüksekti, ben kendi sesimi daha fazla artırmadım ama yine de bundan dolayı üzülmedim, az duyulsa da çok hoş olmuş. Baştan sona çok hoş bir akışı var, 6-7 yer işaretlemiştim, onları tekrar dinlerken 4'e indirdim.

20221203_2342_0000-muckI-ratscro-Michel_ba-cc-KeysRockT-BATTA-Woody-Jamtabass-RobiOneKe.mp3 +cyanite-analysis

muckI davullarda, BATTA gitar, Woody gitar, Jamtabass bas, RobiOneKenobi üflemeli midi kontrol kullanıyormuş, inanılmaz bir hava kattı. Basit melodilerin birleşince nasıl çok hoş hale geldiğine bir örnek bence. Çok tatlı bir havası var.


20221204_0042_0000-Woody-KeysRockT-Jamtabass-muckI-BATTA-RobiOneKe-Michel_ba (14 42 - 16 40).mp3 +cyanite-analysis

Burada muckI türü biraz değiştirelim dedi. Funk demişti ama hafif latine geçmişiz gibi. Böyle çok fazla hareketli şekilde sürmedi ama yine de hoş ve eğlenceli. Woody aynı zamanda klavye seslerini de veriyor, gitarla ya da klavye ile yapıyor olabilir bilemiyorum. Burada bas yok.

20221204_0042_0000-Woody-KeysRockT-Jamtabass-muckI-BATTA-RobiOneKe-Michel_ba (18 34 - 20 58).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro benim sesler biraz daha duyulabilir durumda, diğerlerinin sesi azaldığından olabilir. İki enstrüman sesini birlikte verdiğimden olabilir. Yarısından sonra bir bitişe doğru gidiyor, çok hoştu.

20221204_0042_0000-Woody-KeysRockT-Jamtabass-muckI-BATTA-RobiOneKe-Michel_ba (53 33 - 56 37).mp3 +cyanite-analysis

Burada davulcu da yoruldu durdu, davullar otomatik. Ben de trompet sesindeyim. Gitar soloyla trompet sesleri fena birleşmemiş. Michel_bass geldi ama sesi kısık kalmış olabilir, şu an kullandığım kulaklıkla pek ayırt edemedim ama burada çaldı diye hatırlıyorum.