05.08.2022

Tamamen mikrotonal çalışma yapacaktım ama öncesinde normal ayarlarla bağlandım, uzun bir süre çaldık. Sonra sabaha karşı mikrotonal ayarlarla geldim. Hani insanlar başka çalan yok diye mi geliyor bilmiyorum ama sabaha doğru uzaklardan gelenler daha fazla...

Bu sefer "dudon_flamenca.scl" diye bir dosyayı kullandım. "Flamenco chromatic scale around the 17th harmonic, in A (= guitar), Dudon 2005" açıklama metni...

Pianoteq ayar bölümünde tuşları C'dan başlatıyor görünüyor ama o yanlışmış. Programın hatası sanırım. Özellikle 7 sesli kalıplarda çok bariz ama hepsinde aynı şekilde tüm listeler A'dan başlıyor. Mantıklı olan da bu zaten 440 sabit yani genelde. Bunu yeni fark ettim, kolay olmadı.

20220805_2328-MtonalRockTribe-peaches-mojo-Sid_Fang (06 23 - 08 24).mp3 +cyanite-analysis

peaches baştan sona vardı, gayet güzel şekilde eşlik etti. Davullarda ilk kez çaldığımız mojo nick'li biri geldi. Süper çalıyormuş, uçtu resmen.

20220805_2345-peaches-Sid_Fang-MtonalRockTribe-mojo-k-stringer-ransom-RicoPDX-Bardo (15 55 - 18 18).mp3 +cyanite-analysis

Önceki kadroya ek k geldi.