07.07.2022

İlk bağlandığım zaman Justme denen arkadaşla baya bir cebelleştik. Sonunda pes ettim gece geç vakit tekrar bağlandım, iyi ki de böyle olmuş. Kendi halinde hoş bir çalışma oldu. Ayrıca jabah_guitabase ve Schmi ile e-posta üzerinden irtibat kurduk, haberleşip birlikte çalma imkanı olabilir diye umuyorum. Aklın yolu bir zaten keşke bunu daha kolay yapabileceğimiz bir ortam olsaydı. Buraya pek ilgi yok ama başka yer de olur yani, bana fark etmez.

20220707_2201-KeysRockTribe-Vadim-tbfx-cyclops-Haros-Schmi-jabah_guitabase-SwingMacaque (10 05 - 12 58).mp3 +cyanite-analysis

Vokal programı ile denemelere devam ediyorum, eğlenceli oldu baya. Vadim kendindeki koro seslerini falan açtı. tbfx gitarda, cyclops da bas ekledi.

20220707_2201-KeysRockTribe-Vadim-tbfx-cyclops-Haros-Schmi-jabah_guitabase-SwingMacaque (23 53 - 25 54).mp3 +cyanite-analysis

jabah_guitabase geldi, o da sesler verdi, üzerine Schmi de birlikte açınca üç kişi vokal sesi açmış oldu. Basta hala cyclops var.

20220707_2201-KeysRockTribe-Vadim-tbfx-cyclops-Haros-Schmi-jabah_guitabase-SwingMacaque (29 51 - 32 25).mp3 +cyanite-analysis

Ben burada pek uyduramamışım ama yine de hoş olmuş. Ölçülere oturtmak da çok iyi olmamış nedense... jabah_guitabase gitarlarda, Schmi saksafonda, Haros basta.