04.07.2022

Saatlerce uğraştım, çalanlar zaten bir sürü uğraşıyor ama kafası güzel birtakım arkadaşlar gelip trollüyor, sistemin buna çözümü yok. Trollemiyorum diyor ama bariz dalga geçiyor. Aslında daha önce hoş çalışmalar çıktıydı. Belki o zaman kafası daha az güzeldi ya da şimdi senin sesini kapattık deyince iyice delirdi. Zaten sistemde adamı duymayı engelleyebiliyorsun ama kayıtlar böyle çıkıyor, radyo yayını öyle oluyor. Diğer mecralardaki yayınlar da bu yüzden kötü oldu. 

Altyapılar süperdi ama bu kadar insan denk gelip bu kadar hoş şeyler çaldı ama bir troll hepsini berbat etti. Aslında iki troll oldu sonra bir de sesi patlayan başka bir arkadaş ve akordu bozuk (nesi var bilmiyorum başka biri de)
 gelince ortalık şenlik oldu.

20220704_1745-javitozap-roberescolaire-Justme-Clavier_03-RockTribe-Jogito-graham_bass (01 11 - 03 11).mp3 +cyanite-analysis

javitozap davullarda, roberescolaire klavyede, Justme trollük peşinde, Jogito bas seslerini ben duyamadım bu sefer, graham_bass baslarda.

20220704_1804-roberescolaire-Justme-RockTribe-Clavier_03-Jogito-javitozap-graham_bass (33 52 - 38 47).mp3 +cyanite-analysis

Trollükle de bir şeyler yapmaya çalışıyoruz, aslında dediğim gibi güzel sesler veriyordu. Bunu da anlattım ama bir türlü anlamadı sanırım. Bu örnekte alttaki melodi değişiyor, başka yere gidiyor. Clavier_03 de bu kesitte olmalı. herhangi bir bas duymadım.

20220704_1857-RockTribe-x-Psy-Justme-graham_bass-OneLittleGirl-MikeHuntingford-drp (41 51 - 45 44).mp3 +cyanite-analysis

Justme ısrarla devam etti, vokallere başladı sonunda, dediğim gibi aslında bozmak istemese güzel olacak, ben gürültülü müzik yapıyorum diyerek açılıyor da yok yani ben ikna olmadım. Psy var, gitar melodileri kendine has, benim çok hoşuma gidiyor. MikeHuntingford var, her zaman ambiyansı süper veriyor. graham_bass zaten fevkalade, fazla söze gerek yok :)