07.02.2022

Katılım biraz azdı ama eğlenceliydi. Sitenin toplamında da fazla kişi yoktu aslında... Bu yayını ilk defa çoklu şekilde yayınladım. Twitter, Facebook ve Twitch üzerinden aynı anda yayınlandı. Oralardan görüp dinleyen olabilme ihtimaline karşı gülümsüyorum ama yine de böyle bir imkan olması güzel. İlerde derli toplu bir formata geçebilirsek faydası olabilir.

Arjantin'den saksafon çalan biri vardı. Çok arkadaş canlısıydı. Buralarda yeniymiş, bakalım tekrar karşılaşacak mıyız? Andrey beğendiği zaman otomatik bir mesajla çıkıyor, bu sefer pek beğenmedi galiba, olsun ben beğendim. Bir de anon nickli biri, Brezilya'danmış, sitede 11 yıllık profili var. Adam her telden çalabiliyor ama ne ritm ekleyeceğim falan demeden tatlı tatlı ritmler de ekledi. En son pat diye çıktı ama kötüye yormayayım :)

Çalışmanın başında bir basçı geldi gitti. Sonlarda Almanya'dan bir basçı vardı ama sesinin sisteme gelmediğinin farkında değildi sanırım, teşekkür edip çıktı çünkü, üzüldüm. Bir de Çin'den biri vardı. Sadece dinlemeye gelmiş, öyle durdu uzunca bir süre, dinledi mi bilmiyorum. Çin'den tek tük insan görüyorum, ilginçti baya...

20220207_1602-RockTribe-Silver-Andrey_Gen-khgc (07 28 - 09 38).mp3 +cyanite-analysis

Ağır bir melodili bir kesit. Saksafon sesi kısık kaldı maalesef.

20220207_1615-Silver-khgc-Andrey_Gen-RockTribe-anon-io-Nick_M (02 39 - 06 32).mp3 +cyanite-analysis

Ağır melodiye biraz daha derinlik, klavye ekleniyor. Toplamda hoş aslında.

20220207_1715-RockTribe-anon (00 28 - 02 33).mp3 +cyanite-analysis

Bu da bahsettiğim anon ile teke tek.