11.11.2021

20211111_1432-KeysRockTribe-Linobass-DrewTeeHee-Gaz-panicqjazz (12 12 - 14 24).mp3 +cyanite-analysis

Doldurucu olmayan klavye ses seçimi hep bana sıkıntı yaratıyor. Niye bu sesi seçtim bilmiyorum. Değiştirebilirdim ama devamlı bir gelen giden (8-9 kişi) olunca aman dedim, ne fark eder. Yani çat-pat bir şeyler çalıyorum zaten. Bir de koskoca 2 saatte hiç gitar gelmeyince böyle oldu. Normalde doluşurlardı. Murphy kanunu gibi, gitar çalsan gitar çalanlar doluşuyor. Klavye varken klavye geldi :)

Bir de İskoç bir davulcu geldi. İlk kez katılıyormuş. Yani tekrar karşılaşır mıyız bilemiyorum ama metronom sorunları oldu. Kendisi de farkında mı bilemiyorum ama işin ilginci sorun olsa bile ısrarla çalmak bir şekilde kader birliği yapıyor sanırım. Önemli olan bu belki de ama yine sadece ben böyle hissetmiş olabilirim.

Özetle çalışmada uyumlu çok az yer vardı. Son çalışmalar içersinde en kötüsüydü diyebilirim. 2 saatlik kayıt oldu ama umarım kimse bir şekilde denk gelmez :) ben nostaljik değeri de bakımından 2 dakikalık en uyumlu kısmını kestim. Davulcu arkadaş bu kısımda gayet iyi. Basçı zaten baya iyidi ama o da kayıtlarda tekrar dinleyince fazla uçmuş.

Basçı İtalya'dandı. Üzerine üçüncü bir davulcu falan geldi, o da İtalya'dandı. Bir gecede üç davulcu ilginçti gerçekten. Arada bir io geldi gitti, onun kısımlar fena değildi ama ben çok hata etmişim ondan koymadım.